30 oktober - dags att göra sig iordning?

2008-10-30 @ 15:01:40
1. I'm drunk, I suppose
Just nu är klockan 14:48. Snackar med Niklas, han vill att jag ska komma till Trekanten XD Hmm, men det orkar jag inte. Tror jag. Niklas gav med sig och sa att han skulle komma hit istället, men då måste han ta med sig film OCH glass, ochdå är det enklare att jag kommer till Trekanten istället XD HAHAHA, omständigt jag vet! Men Niklas is a friend to die for, så jag får väl offra mig lite... Vädret här är ju inte direkt det bästa, spöregn och blåst. USCH! Aja, nu måste jag nog hoppa in i duschen. Ikväll blir det bio med Frida L, High School Musical 3 :D Najsnajs. Ha en trevlig torsdag! Puss & gull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0