31 oktober - lista

2008-10-31 @ 13:54:14
1. I'm drunk, I suppose
Femton : är du?"

1. Är du snygg? Fråga nån annan
2. Är du fet? Godismage, kallas det
3. Är du smal? Tror det
4. Är du en sportfåne? Ser jag ut som en sportfåne?
5. Är du rolig? Jag venne, ibland kanske
6. Är du sjuk? Lite förkyld
7. Är du feg? Som fan
8. Är du törstig? Lite
9. Är du 15 år? Nepp
10. Är du rik? HAHA, min ekonomi rasar samma dag jag får mina pengar
11. Är du fattig? Ja
12. Är du smart? Nje
13. Är du shoppingsugen? Inte just nu
14. Är du ressugen? Ge mig Danmark, mitt andra land <3
15. Är du saknad av någon? Jaa, saknar nån mig?

Fyra "skulle du?"

1. Skulle du vilja vara längre? Nä
2. Skulle du vilja väga mer? HHAHAHA, vem vill det?! XD
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Beror på vem
4. Skulle du dricka dig full nu? Just nu? Vrf skulle jag? XD

Sju "kan du?"

1. Kan du vifta på öronen? Nee :<
2. Kan du slicka dig på näsan? Ne
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ibland
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag inte pratar i sömnen
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Brukar vara så
6. Kan dina vänner lita på dig? Oja
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Gjorde det för nästan 9 månader sen - så ja.

Fyra "antingen eller"

1. Pierca tungan eller näsan? Näsan
2. Vara seriös eller rolig? Gravseriösa ppl är tråkiga. För stimmiga & roliga personer känns så tillgjort. Så jag får väl säga nånstans mittemellan, man måste kunna vara både och.
3. Brinna upp eller drunkna? Brinna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar

Fyra "ärliga svar"

1. Tycker du om någon just nu? Kanske. Jag venne, jag ger upp så lätt
2. Sol eller måne? Båda
3. Vinter eller höst? Höst
4. Soligt eller regnigt? soligt. fast.. bara om det är lite kallt.

 Sju "om dej"

1. Hur mycket är klockan just nu? 13:51
2. Fullständigt namn? Amanda Josefin Flygt
3. Vart vill du bo? Ensam
4. Hur många barn vill du ha? En dotter som ska vara häftigast i klassen.
5. Vill du gifta dig? Ja
6. Är du kär? Kanske
7. Favoritårstid? Höst!!!

Tre "har du inom dem senaste 24 timmarna.."

1. Blivit kramad? Betyder "inom en 24 timmarsperiod" samma tid just nu, fast igår? Isåfall nej.
2. Känt dig fånig? Ne
3. Saknat någon? jaa

Kommentarer
Postat av: louise

jaa fifan, den videon är så grymt äcklig. jag höll verkligen på att spy. fyfan

2008-10-31 @ 16:09:07
URL: http://rutigflikka.blogg.se/
Postat av: louise

vad var du idag fredag mellen 7 och 8 ?

för det är nämligen en sak.. hahahh XD

2008-10-31 @ 22:42:34
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0