9 oktober -

2008-10-09 @ 21:47:46
1. I'm drunk, I suppose
Skolan flyter på, vi hade prov idag. Prov om lärande. Och fråga inte mig vad det innebär, knappt jag själv fattar! Mene, det gick nog bra. Det kändes så ialla fall. Men jag har ju haft fel förr...
På lunchrasten satt alla vi tjejer (nästan) och hade sexsnack i gallerian. Det var... intressant. HAHA XD Hmm, jaa. Och jag har två röda, långa märken på armen sen Manne "smäckte" mig med gummiband idag. Jag ser misshandlad ut :O

Efter skolan mötte jag upp Tessan, så åkte vi hem till henne. Vi hade muchos ruuligt, vi fotade och kollade film :) Hon bor typ granne med en ödetomt, så vi gick in där och fotade... Jag ville gå in i huset, men Tessan var feg & vågade inte. Vi hittade en snara i trädet btw, en såndär man hänger sig i if you wanna take suicide :O Det var fett äckligt, och då gick vi därifrån. Uuh.


Och du är söting :)

Kommentarer
Postat av: sara

SV; men amanda då, tack du! :D

2008-10-10 @ 13:46:08
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0