10 april - HAHAHHA XD

2009-04-10 @ 07:04:07
1. I'm drunk, I suppose
Ja-ni.... Gårdagen... Hur ska jag kunna berätta om den utan att jag låter som en komplett idiot-fjortis? XD Menmen.. Klockan är sju, jag kan inte somna om för tillfället och jag måste skriva av mig, så här kommer det.

Först var det förfest hos en i Fridas klass, Isabelle. Kulkul, men jag stannade inte så länge för sen följde jag Nikkie till Norrliden för hon skulle träffa Martin. De följe mig tillbaka till festen, jag kom upp och kom igång på allvar ganska snabbt. Det kan vi tacka Mariams gin för XD
Vi flummade som fan på toaletten innan alla drog till kaggfesten på Skälby Loge, nu snurrade det som fan i skallen på mig. Vi mötte massa 3-kantenbor på vägen dit + massa andra människor som klev av samma buss, så jag tappade bort Frida & Mariam om vartannat. Men jag träffade Thimmy, och han tog hand om mig. Väl framme tappade jag bort dem på riktigt, plus att jag mådde superilla till och från... Träffade Mailn B, hon tog hand om mig också. Tack så jättemycket Malin & Thimmy! <3

Och efter att ha suttit på marken i jag vet inte alls hur länge, bestämde jag mig för att ringa pappa som bara skrattade åt mig när han kom och mötte mig. Så vi gick hem, och jag stupade i sängen direkt.
Jag är nog fortfarande full... Så nu ska jag sova. Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Ja, gör det - ALLA borde vi överraska de vi tycker om ibland, eller hur?

Ha en bra dag ;)

2009-04-11 @ 14:42:08
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0