11 april - planer

2009-04-11 @ 20:59:30
1. I'm drunk, I suppose
Innan den här månaden är slut ska jag:
  • färga håret stoppljusrött
  • pierca mig
  • klippa mig
  • fira valborg - lugnt denna gången!
Eller firar man valborg den 1 maj kanske..?

Hur som helst.
RÖTT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR *dregeldregel* <3333

Asså herregud. Ge mig nuuuuuu!
Så fort jag får mina pengar den 27e blir det att knalla till närmsta affär och inhandla blekmedel och röd färg... Eller toning. Vi får se vad det blir, ska rådgöra med min mor för hon är bra på sånt...
Men herre i havet - jag är så pepp på det! Mjau, jag vill att tiden ska gå fooooort <3


Cool brud med superläckert hår
(Bild: google.se)

Kommentarer
Postat av: Amanda

fyfan vad snyggt.

själv velar man sönder med håret tills det slits av och måste färga tillbaka igen..g33k hehe.

ah.

men som sagt, rött hår äger.

2009-04-14 @ 03:01:53
URL: http://billu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0