13 april - fettokväll med Johannut

2009-04-13 @ 15:43:57
1. I'm drunk, I suppose
Sov hos Johanna inatt :D
Det var ruuligt, vi shottade Fanta exotic ur plastglas, åt äckligt påskgodis (min mamma vet absolut inte vad jag gillar för slags godis!), dansade till "Fantasi" och "Vill ha dig i mörket hos me-eeej!" och låg framför brasan på en madrass och småpratade samtidigt som vi smsade hela kvällen. Sen kollade vi på Håkan Bråkan och Josef, Bridget Jones dagbok och lite utav Shrek den Tredje innan vi kände att det var dags att somna runt halv fem. Och det var extremt supervarm hela kvällen, jag dog minst tre gånger. OCH FLUGJÄVLAR KRYLLADE DET AV UTE I DET DÄR HUSET! Fyfan.


Saker som är bra just nu:
  • Det är fint väder nästan varje dag!
  • Det är lov. Alla älskar lov.
  • Mitt rum har hållt sig i ganska bra ordning sen jag städade i onsdags/torsdags, jag är riktigt stolt!
Saker som är mindre bra just nu:
  • Mitt påskgodis är slut.... Mitt goda påskgodis alltså. Det andra ligger bara här.
  • Jag har en kris. Musik-kris! Jag har ingen ny musik, skicka?! D:
  • Jag är pank, förutom 100 kr som försvinner på onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0