20 april - let's blame it on the blood that pours out of me

2009-04-20 @ 01:08:40
1. I'm drunk, I suppose
Jag känner mig kopierad av en del.
Min strävan efter att få vara så egen som möjligt, kanske börjar stiga mig åt huvudet...?
För helt säregen kan jag ju aldrig i helvete bli.
But still, jag gillar inte människor som saknar kreativitet, fantasi och lust att hitta på något eget istället för att kopiera andras utseende, beteende, prylar etcetera etcetera.
Säg åtminstone vart du fått det ifrån.

Och jag vet att jag borde vara smickrad istället för att ta illa upp om det nu skulle vara så att det sitter någon jäkel och fullkomligt snyltar mina idéer och låter andra tro att det är deras eget påfund, men jag funkar inte så... Gör någon ens det?

För jag är inte ens säker på att det är så.
Jag grundar inte ens detta lilla "utbrott" på någon specifik händelse.
Det var bara något som slog mig...
It might be the power of the PMS.





Där med inte sagt att jag är en ängel själv.
Men det hör ju såklart inte hit!

Kommentarer
Postat av: Louise

vad händerrr?

2009-04-20 @ 16:12:15
URL: http://rutigflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0