25 april - rött hår!

2009-04-25 @ 18:16:01
1. I'm drunk, I suppose
Jag är numera rödhårig.
Det är najs ;D


Få inte en chock nu.
Såhär såg jag alltså ut efter att jag hade blekt håret en gång. Från svart till detta vidrigt fula ljusbruna med pissgul hårbotten - inte najs! XD



Och såhär ser jag ut nu:




Vad tycks?
Själv tycker jag faktiskt det är ganska najs.
Och som ni ser på bilderna var även Sofie här igår när jag färgade håret, vi åkte även in till stan och gick till Maxi och köpte godis + mer hårfärg vid nio XD Idag har det varit soligt väder som vanligt här nere i den södra delen av vårt avlånga land :) Jag har haft ganska segt sen Sofie åkte hem runt två, har pluggat lite (HÖR OCH HÄPNA!!!).. Snart är det mat, det blir grillade hemlagade tacoburgare, mums! Min mage kurrar som en jude, och mamma försöker hela tiden mota bort Felix från maten på bordet, han är desperat i sin jakt på föda *låta som en programledare i ett naturprogram med skånsk dialekt*

Ikväll blir det café Corner med Nikkie & Ali, senare kommer även Frida och de andra :D Länge sen vi sågs, och jag ska visa upp mitt hår för de har inte sett det haha :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag bara ÄLSKAR ditt hår!!!

2009-05-14 @ 20:37:31
URL: http://nadjenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0