27 april - pärla! :D

2009-04-27 @ 22:26:35
1. I'm drunk, I suppose
Var på stan idag efter skolan med Johanna, införskaffade ny mascara samt pärlor, pärlplattor och snören :D Jag ska göra roliga halsband, ni får se imon ;)

Min haka är så cepe :o

Och jag har stått ute på gatan och snackat med min grannJÄVEL i en timme om massa saker XD Sinnes, och jag har tydligen inte hört när han hälsat på mig i skolan :o HAHAHAHHAHA jag känner mig så ond, fyfan, och döv! XD

Jag är förkyld också, funderar på om jag kanske är allergisk mot ngt...?

Kommentarer
Postat av: Murrreee

HEJ DIN SKIT :D är hemma nu och vill träffa dig!!!!!!!!! Tror du att vi kanske kommer att ses under valborg, vad kommer ni att göra då?

LOVE YOU <3

2009-04-28 @ 18:19:19
URL: http://mirrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0