3 april - tjockismage! *petar*

2009-04-04 @ 00:07:49
1. I'm drunk, I suppose
Usch, jag har ätit för mycket naturgodis och druckit för mycket blåbärscider... Ajaj.

Jag ska snart sova tror jag, somnade i soffan förut när filmen Troja började på ettan. Men sen började folk smsa mig, så då vaknade jag till och blev pigg igen :) Sitter och lyssnar på Scary Kids Scaring Kids (så onödigt långt bandnamn, haha XD), de är bra som fan! :* Jag gillar att de både har lite mer riviga låtar, men även några lugna med fin text :)

Imon kväll ska jag ut till 3-kanten och hälsa på killgänget hemma hos John A, aka Abris ;) Det egentliga syftet var att jag skulle sno låtar med System of a Down (som jag förövrigt nöter 24/7 numera) eftersom nedladdningslagen har skärpts nu och jag inte vågar ladda ner mera XD Och John har låtar med dem vet jag, så därför så snor jag ^^ Tyvärr har jag ju glömt min sladd hemma hos mamma, men eh... Jag hoppas på att John har en iPod så att jag kan låna hans sladd XD Annars så får jag väl återkomma vid ett senare tillfälle. Kan ju vara trevligt att träffa mina små pojkar också ju! Och om jag får som jag vill så sover jag troligtvis över eftersom det är långt och jobbigt att åka buss från bondlandet 3-kanten. Robin och Niklas ska också sova över, så det kan bli skoj :D Senast jag sov över hos Abris med honom och Niklas låg vi och pratade i säkert två-tre timmar, och ställde "pest eller kolera"-frågor till varandra XD Det var fett roligt! Ska bara prata med Abris först så det är okej, men eftersom vi är bästaste bästisar så går det säkert, hahahahah XDD

Kommentarer
Postat av: veronica

iiih, scary kids scaring kids är fett bra! :D:D och dumma lag som som uppfunnits :((

2009-04-04 @ 03:03:59
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Suss

SV: Uuuh, Tack (Y) (H) Haha. Skoj namn scary kids scaring kids :P xD

2009-04-04 @ 09:20:57
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0