6 april - kissnödig och extremt paranoid

2009-04-06 @ 18:50:03
1. I'm drunk, I suppose
Min mamma har gått och dragit på sig magsjuka nu. Jag sitter och trycker i mitt rum, vågar inte gå ut i smitthärden. Fan vad jag behöver kissa....

Innan jag går och lägger mig ikväll ska jag ha gjort dessa saker:
  • Målat tå- och fingernaglar i svart
  • Gjort ett fotbad
  • Smörjt in mina ben i brun utan sol (så jag kan ta mina traiga strumpbyxor imon utan att jag ser alltför blek ut)
  • Städat upp åtminstone lite grann på mitt rum, eventuellt ta ett varv med dammsugaren för jag fäller hår som en annan hund/katt och det börjar se lite otrevligt ut på mitt golv XD
Och dessutom måste jag kissa innan jag avlider av typ...jag venne vad man kan dö av om man är kissnödig XD Min katt är mysig btw. Och nu måste jag dra. HEJSVEJS!



Jag (med mitt oerhört skabbiga nagellack, sa ju att jag ska måla om det ikv!) och Frida i lördags, när vi stekte i solen. Och tro det eller ej, men jag har fått färg! :D Jag älskar vädret här just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0