7 april - kissnödig igen

2009-04-07 @ 21:48:34
1. I'm drunk, I suppose
Varför är jag alltid kissnödig när jag bloggar..? :S

Jag har käkat halva min äggmacka, den är äcklig nu.
Rumsvarm mjölk är heller ingen hit vill jag lova....

Idag var vi i simhallen med klassen, kuligt var det! :D
Efter skolan hämtade mamma mig, så drog vi till Plantagen och handlade blommor, sen vidare till City Gross. Sen köpte vi glass i stan, sen åkte vi hem och jag klorinfläckade en jeansjacka som det kommer bild på sen.

På torsdag blir det till att festa igen, denna gången ska jag absolut inte ta med mig massa värdesaker mer än de pengar jag lär behöva, plus mobilen. Funderar på om jag ens ska ta med mig den... Men jag ska ha mina saker i min väska som jag ska ha med mig hela tiden, vill ju inte att något ska försvinna igen. Jävla Oskarshamnshora, jag hatar henne... Nu halkade vi bort från ämnet lite.
Får se om det kommer några bilder, troligtvis inte från mig ialla fall för jag släpar inte med mig systemen på fest. Menmen, fett peppad är jag, och jag tror det blir en lyckad kväll! Påsklovet - härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0