10 augusti - förkyld kvinna med VHS:er i tankarna

2009-08-10 @ 14:00:38
1. I'm drunk, I suppose


Bild från i torsdags, riktigt nöjd med mig själv var jag! Synd att man inte är lika fräsh idag, buhuuu... Är nämligen så pass dödssjuk att jag gick i sömnen inatt och puttade ut sängen 1 dm från väggen, varför har jag inte en aning om... Men det är sånt där jag brukar göra när jag är sjuk, gå i sömnen alltså. Åh jag är så varm, usch! Och jag vill ha choklad, men jag vette fan om jag har pengar till det. Har jag nog inte egentligen, men jag kan nog rota fram några mynt ur kryddskåpet utan kryddor i...

Förutom att det suger att vara sjuk, så suger det även ganska hårt att vi inte har någon videobandspelare här hemma. Hittade ju nämligen min gamla filmlåda ute i förrådet när vi städade där förra veckan proppfylld med barnfilmer som Emil i Lönneberga, Pippi Långstrump på de 7 haven, Skönheten & Odjuret, Spiderman, Mora Träsk osv. Hade ju varit perfekt att ligga och glo på nu när man är snorig som ett dagisbarn och hostar som en lungsjuk, men eftersom min brossa fick för sig att stoppa in sin napp i den för ca 7 år sen så dog den ganska rejält och eftersom dvd-spelaren var en s.k "heftig-modernitet-som-alla-ville-skaffa"-pryl så köpte vi aldrig någon ny vhs-spelare. Går de ens att få tag i nu? Får väl typ kolla blocket eller nåt, I guess...

Nu ska jag nog fixa till mig och sen ta min cykel till affären för att investera i en Marabou. Eller om två timmar. Mest troligt.. Vinkelivink bofink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0