10 augusti - lite planer

2009-08-10 @ 21:27:14
1. I'm drunk, I suppose

Ikväll: Se Beck om 10 minuter

Imorgon, tisdag: Vila upp mig, försöka bli frisk

Onsdag: Leka med Johanna, fota i Kläckeberga

Torsdag: Filmkväll med brudarna hos Malin

Fredag: Träffa två saknade pojkar & umgås för det var månader sen sist.

Och varför funkar inte listfunktionen ikväll? :@ *arg amanda*


För övrigt har jag kommit på att jag träffar mina killkompisar för sällan. Vilket är synd, för jag gillar faktiskt att umgås med killar! Kan nog helt ärligt säga att det är oftast killar som får mig att skratta sådär hysteriskt, tjejer är inte så bra på det. Bara några få tjejer lyckas med det det, Frida Sjögren til exempel :) Vet inte varför det är så, ganska konstigt... AMAGAD VAD JAG SNACKAR, Beck nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0