11 augusti - dålig dag

2009-08-11 @ 19:55:59
1. I'm drunk, I suppose
Hela dagen har jag känt mig helt ur form! Även om det bara har varit bra saker som hänt idag! Jag har fått jeans, jag har fått min favoritmat, Mats är hos sin mamma i Helsingborg och jag har kakor, men ändå är jag typ sur..? Jobbigt är det ialla fall.

Måste passa på att klaga lite på alla jobbiga fjortisbloggare som verkar ta över bloggvärlden. Har man väl börjat följa en börjar man läsa alla andra också eftersom det hela tiden blir bloggbråk som förstoras upp till enorma draman á la Hollywoodbabes +35. Det skrivs oerhört mycket om "white trash", vilket man tydligen är om man har fötterna på sätet i bussen, jeans & munktröja, slitet löshår och gud vet allt, om hur INTE OKEJ det är att gå i lågskor, om hur stökigt det är i samtligas rum, fester, rökning och för att inte tala om alla inlägg som handlar om diverse samhällsproblem som ska få läsaren att tro att bloggaren är så mogen och klok för sin ålder, men alla över 15 fattar att den här bruden verkligen inte vet vad hon snackar om. Det är skrämmande att 15-åringar beter sig som vuxna skandalbrudar från USA på tv, vart fan gick det fel någonstans? Någon behöver ta ner dem på jorden igen. Jag tycker synd om deras föräldrar....

Jag skulle se på Paris New Bff nu, men jag kände att jag orkar nog inte med fler omogna människor ikväll... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0