12 augusti - staaaon

2009-08-12 @ 23:07:24
1. I'm drunk, I suppose
Träffade Johanna idag, det var ganska galet. Vi åkte moppe till stan, det regnade och vi var inne på Kalmar Outlet och hälsade på Joel, sen inne på Blomsterlandet och jag kärade ner mig i fina krukor. I stan gick vi ganska planlöst omkring och drev, kollade i olika affärer, och jag började fundera på vad jag ska göra när jag den 27e september äntligen får mitt första studiebidrag....

Om jag hade råd med allt, så skulle jag köpa detta:
  • Nya underkläder! Något jag tycker är hemskt tråkigt att köpa, men gud så bra det känns sen! Man känner sig som en helt annan människa :D
  • Nya skor! Helst av allt tre par; höga stövlar med och utan klack och ett par stövletter med klack, kanske ett par pumps...
  • ...och lite nya, snygga kläder att ha till.
  • Mascara, puder & rouge, har sparat på det alldeles för länge nu
  • Löshår
  • Nya piercingsmycken

Om studiebidraget räckte till allt detta + att jag fortfarande hade lite över, så hade jag varit tacksam.

För övrigt har jag bara obehag av mina visdomständer, en växer snett & trycker på alla andra tänderna, en har inte kommit fram helt och en tredje har ett litet hål... Jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeee. Vinkelivink - bofink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0