14 augusti - höstlängtan

2009-08-14 @ 21:23:53
1. I'm drunk, I suppose
Jag surfar runt på olika modebloggar och nätshopping sidor som en galning, jag längtar helt sjukt mycket efter hösten och alla snygga skor, kläder och väskor! Har hittat en del som jag vill ha, och här kommer ett litet urval.
(emofilten goes modeblogg, haha XD)


Alltså, helt underbara! De är  mig!
750 kr, Bianco


De här är också supersnygga, i såna här tillfällen får jag ångest eftersom jag bara har råd med ett par.. Så det står mellan de ovan och dessa, vad tycker ni?
Melba.se, 799 kr



Sen har jag gått och blivit lite kär i tunikor och kortare klänningar, tycker det är så snyggt att ha på sensommaren med bara ben eller mot hösten; med strumpbuxor eller leggings till. Tunikan ovan kärade jag ner mig helt i när jag såg den, frågan är bara om den är värd pengarna eller om man kan hitta en billigare någon annanstans? Jag är ganska snål egentligen, samtidigt som jag älskar att spendera pengar... Hur det nu kan gå ihop, haha!
Melba.se, 249 kr



Behöver jag ens förklara varför jag tycker om denna klänning så?
Nelly.se, 349 kr

Detta var bara ett litet urval, om jag får som jag vill hade jag tänkt mig en av klänningarna och ett par av skorna, och utöver detta räknar jag även med att en snygg skinnpaj i bikermodell och att en hatt ska få inträda min garderob i höst... Men vi får se, den som spar han har och jag har väl aldrig varit direkt känd för att hålla i pengarna jag får några längre stunder... Men nu när jag har haft en sommar utan jobb och därmed inte varit särskilt rik så känns det som att jag skulle kunna spara lite inför höstmodet. Men det märker vi, hoppas mamma hjälper till också och det gör hon säkert med något ;)

Kommentarer
Postat av: kusinen..

Bootsen från Melba var ju skit frääsiga ju! dreggel xP

Btw min kusin Maria har en sån där klänning från Nelly. Fast en rosa. hon hade den på min konfirmation.. Den är jätte snygg! :P

2009-08-15 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0