14 augusti - igår...

2009-08-14 @ 21:02:37
1. I'm drunk, I suppose

...var det lite tjejkväll hos Malin B med Johanna, Maria och Erika (och Malin då, förstås!). Lika kul som vanligt, jag och Malin var ute på lite jakt, tyvärr tänker jag inte avslöja vad det var för slags jakt men en mycket nödvändig jakt ialla fall! Tyvärr avbröts vi av världens regnskur, så jag fick gå med blöta skor hela kvällen, och som lite extra fick jag skoskav tack vare detta också...



Men jag höll humöret uppe ändå! Vi hade en trevlig kväll, bokstavligen bjöd in oss själva på en avskedsfest på Ängö hos Johannas killkompis där vi stannade till runt tolv då jag & Erika ville gå hem, vilket visade sig lite svårt då både Johanna & Malin var upptagna på sitt håll... *host* HAHA! Men det löste sig ändå, jag var bestämd och morrade lite och till slut fick vi med dem även om en annan kille stod och gapade efter oss om hur ledsen Johannas kompis skulle bli nu när hon skulle gå från honom osv osv... Otroligt jobbig kille det där alltså, men det var väl lite för mycket alkohol inblandat i hans fall också så jag ska inte döma honom.

Åkte moppen hem vid ett, sen satt jag och kollade på McGyver. Troligtvis den enda mannen som passar bättre med mustasch än utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0