18 augusti - glad amanda

2009-08-18 @ 11:43:16
1. I'm drunk, I suppose
Min dator är ju tillbaka nu, åh vad jag har längtat! Jag är en sån jävla datornörd, jag borde tycka att det är pinsamt men... Nää. DATORN ÄR MITT LIV.

Sen har jag funderat på om jag ska slopa mitt nickname "emofilten". Har haft det sen hösten -07, och det känns som om jag har växt ifrån det lite grann... Jag känner mig inte fullt så alternativ längre som för typ ett år sen, och det känns lite fel att kalla sig emofilten när man inte har något alls att göra med emo egentligen.. Så ett namnbyte är nog snart på g.

Kommentarer
Postat av: emma

har du en fin tisdag? (:

2009-08-18 @ 16:24:02
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0