19 augusti - old times

2009-08-19 @ 23:02:44
1. I'm drunk, I suppose
Jag med några ur klassen, här gick vi i nian.
Från vänster: John A, Linn, jag, Putte, John W, Nikkie, Olle (som då hade emofrisyr, HAHA gud XD), Robin J, Sofie, Adam, Emma, Ewe, Sara J, Linus & Robin Engström.




Jag på skojfotograferingen i nian, jag skulle vara Bill Kaulitz XD




John A & jag, även detta från skojfotograferingsdagen innan vi hade fixat oss helt.




En av de sista dagarna i nian, vi fick sitta på taket en bildlektion och göra lite vad vi ville... Tror killarna vek pappersflygplan och kastade ut på gatan, vi tjejer satt och ritade XD
Från vänster: Niklas, jag, Ewe, Linn & Sara J.




AHAHAHA, fjortiiiiiiis! XD -07




Hahaha, nämen kolla vad jag hittade här? :D En viss liten John Hammevik till vänster tillsammans med någon jag inte känner XD Detta var förra hösten innan jag ens kände John när jag & brudarna hade varit på Zorba's och käkat och skulle ut lite på stan. På larmtoget skuttade dessa två fram till oss och började pladdra om att de samlade på hångel XD Fast hos oss hade de ingen lycka ;) Läs John's blogg HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0