19 augusti - studiebidrag

2009-08-19 @ 16:55:46
1. I'm drunk, I suppose
Åh vad jag älskar listor!

Att köpa när jag fått mitt studiebidrag för september:
  • underkläder!
  • ett klädesplagg av något slag, sjukt länge sen jag köpte en topp eller kofta så troligtvis blir det något sånt
  • spara till skor
  • [ Insert andra förslag here ]
Att köpa när jag fått mitt studiebidrag för oktober:
  • löshår (var planerat att köpa det i våras redan, men jag tänkte att det var jobbigt på sommaren & att jag behövde de pengarna till annat)
  • ännu mera kläderrrr, skor?
  • spara till julklappar, HAHAHA
  • [ Insert andra förslag here ]

Och här emellan ska jag även försöka få min mor att köpa mig en skinnjacka, har siktat in mig på en billigare variant på Gina Tricot (599 :-) och en dyrare på MQ (1599:-).. Ska se hur länge de finns kvar och så, jag är jäkligt sugen på den dyrare men man kan inte ha råd med allt... Så vi får se, men en skinnjacka ska införskaffas ialla fall!
Nu ska jag gå ner & passa mina pommes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0