24 augusti - gomorr'

2009-08-24 @ 12:28:59
1. I'm drunk, I suppose

Uff, jag ser ju tjock ut :(

Sov skönt, mamma kom och väckte mig vid elva vilket faktiskt var helt okej... Dagen börjar bra, Isak försvann ut genom dörren så fort jag klev upp så det kanske är en bidragande faktor? Lyssnar lite på Miss Li och känner hur jag börjar återvända lite i taget till mig själv. Ska snart gå upp och ta en dusch, sen ska jag ringa Johanna vid tre och höra när jag ska in till stan ikväll. Tänkte även ringa Frida L därefter nånstans, skulle ringt henne igår och kom på det ganska sent så jag vågade inte ringa eftersom hon har börjat skolan... Så jag hoppas på att hon har slutat vid tre så jag inte ringer mitt i nån lektion och skämmer ut henne (a)

På tal om skolan, åh vad jag längtar. Helt seriöst, jag behöver skolan för att funka normalt! :o Jag hatar att gå längre perioder och inte göra något speciellt, jag behöver struktur och något att göra... Nu ska jag gå och välja ut kläder tills ikväll, så tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annie

jodå, du ringde mitt i en lektion, men det va ingen viktig och jag hade mobilen på ljudlös. så det va okej, men jag kunde inte svara. ring gärna senare i veckan:) kram

2009-08-24 @ 18:52:59
URL: http://anniesteen.devote.se
Postat av: Frida L

asså..förra kommentaren va från mej, om du inte fattade det. lånade annies dator^^ kram frida

2009-08-26 @ 11:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0