24 augusti - läggdags

2009-08-24 @ 00:29:02
1. I'm drunk, I suppose
Åh gud vilken dag, trots att jag inte har gjort något speciellt är jag helt slut... Vaknade hos Frida S, hade ont i magen. Åt frukost, stack till farmor och gjorde mig iordning. Ont i magen. Gick till Frida L, vi chillade och promenerade, hon bjöd på glass. Tack kvinna <3 Det var mycket gott, jag fick ont i magen. JAG HAR HAFT ONT I MAGEN HELA DAGEN, VARFÖÖÖÖR?!

Tajm att sova nu, känner mig lite matt efter att ha varit både lite ledsen och deppig. Kanske därför jag har haft ont i magen också? Aja, only God knows. Imon ska jag sova ut riktigt länge, sen chilla sönder fram tills kvällen då jag snofsar upp mig lite lagom och sen drar till Malin B för att sen dra in till parken där det blir fest. Dock ska jag bara hänga med som sällskap, väldigt nyktert alltså.



Jag är inte helt på topp alltså... Hoppas på att det är bättre imon. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0