25 augusti - hej

2009-08-25 @ 15:20:43
1. I'm drunk, I suppose
Det slog mig nyss att jag har inte köpt en riktig godispåse på hur länge som helst. Jag har festat för alla pengar jag har fått den senaste tiden, ack ack... Nu låter det ju som att jag har varit riktigt wild and crazy och festat varje vecka, men det går ju pengar till buss osv också när man drar på fest för druckit varje gång har jag knappast. Så nu vet ni det. Och idag har det ploppat in 100 kr på mitt lilla konto (WOOOOW ASSÅÅÅÅÅÅW, ETTHUNDRA KRONOOOR!!!!) så jag ska cykla iväg till affären nu och införskaffa mig godis bara för att det var så länge sen.

Har laddat upp dagens outfit på lookbook nu, KLICKA HÄR.

Kommentarer
Postat av: sara

Du! hur blev du medlem på lookbook? :o

Om du kan skicka en invite till mig, får du gärna göra det! ;)

2009-08-26 @ 22:14:02
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0