25 augusti - polisfest

2009-08-25 @ 12:36:28
1. I'm drunk, I suppose
Helt sjukt galet vad mycket poliser det var ute igår! På något sätt måste ju polisen fått reda på att det skulle vara jättefest i parken, det var ju måndag och det var ändå fler poliser ute igår än vad det var under stadsfesten och RixFM. Så för att undvika polisen och eventuell konfiskering av alkohol, drog vi till Raketparken som låg på vägen mot Stensö och jag har inte en aning om att den låg där XD Aja, varje dag lär man sig något nytt. Så vi chillade där ett tag, de flesta var från John Bauer och gick IT/Media men det var roligt ändå. Träffade massa trevligt folk som det var lagom länge sen man träffade så jag var glad, och helt nykter.


Det var dessa tre brudar jag spenderade kvällen med; Malin, Erika och Johanna :)

Senare kom polisen dit också, och då jävlar blev det fart på folket som fortfarande hade dricka kvar! XD Så vi flydde, och vad jag vet så var det ingen som blev tagen av dem som vi hängde med ialla fall.
Efter detta så bröts ju liksom festen upp och alla försvann åt olika håll, så vi gick till parken för att leta efter Sofie, vilket var helt omöjligt för allt folk. Visade sig sen att de var uppe på stan, så vi gick och mötte dem och det var roligt som fan XD Tog sin lilla tid, och när vi kom tillbaka sen var Malin & Erika trötta så vi gick hem. Jag tog moppen hem strax efter 01:00, tog en macka och kollade på MacGyver innan jag somnade :)

*hejallaorkarläsasånahärlångatexter*

IDAG!!! Ska jag inte göra något alls. Skööönt. Och min mobil kommer funka vilken dag som helst nu, iiiih!!! :D:D:D::D

Kommentarer
Postat av: JohnnyPonken

Det var en mycket trevlig kväll :)

2009-08-25 @ 22:49:03
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0