26 augusti - svarthårig igen

2009-08-26 @ 19:55:37
1. I'm drunk, I suppose
Frida: Haha, joo jag fattade det ;) Ringer dig imon (torsdag) när jag kommit hem från skolan :)

Jag färgade håret idag!
SJÄLV!!! Ett stort steg faktiskt, haha! Trodde det skulle bli sådär men jag fixade det faktiskt skitbra och jag missade inte en enda fläck. Stolt är jag :) Bowlade nyss med familjen, jag låg etta i början men sen vann Mats -.-

Imon börjar skolan :o Det känns lite skumt, som om det bara var en månad som vi satt i aulan och väntade på att få gå hem. Och nu börjar jag tvåan..... Med halva klassen ny. Galet! Men det ska bli spännande. Börjar klockan 14:00, riktig mjukstart alltså så jag hinner se seriestarten av True Blood ikväll vid 22:00 och Paradise Hotel vid 00:15!


Oooooch en liten osminkad bild på amäända i sitt svarta hår innan jag drar, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tilda

sv: hmm, varför tycker du ej att jag ska de? ;o

Men det tycker jag att jag ska(A)

2009-08-26 @ 21:44:50
URL: http://tildaaas.blogg.se/
Postat av: Jonte

fräck blogg! :D

2009-08-27 @ 20:01:04
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0