29 augusti - god eftermiddag, kära läsare!

2009-08-29 @ 14:39:45
1. I'm drunk, I suppose
Jag får panik över hur varmt det är i mitt rum varje morgon när man vaknar! :o Tack gode gud för takfläkt.

Jahaja, idag var det egentligen tänkt att Sofie med familj skulle komma hit och käka middag som tack för att jag fick bo med dem i deras husvagn under midsommar uppe på Böda och under Emmabodafestivalen. Men nu har mamma insjuknat i feber och mådde inte alls bra, så vi fick ställa in det. Så det blir fest i Nybro ikväll för mig och Sofie istället! :D Ska bli kul, men först har jag lite annat att göra (t.ex tanka moppen, plocka upp på rummet och bädda sängen, hjälpa till inför middagen osv), så vi hörs senare innan jag åker. Laddar upp en outfit-bild också. Pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Jonte

ha't så kul på festen :)

2009-08-29 @ 17:26:36
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0