30 augusti - ignoring orders and breaking rules

2009-08-30 @ 21:13:06
1. I'm drunk, I suppose
Festen igår kväll/inatt i Nybro var helt okej, ingen direkt höjdarfest men inte dålig heller. Sköna människor osv, så det var inget jag ångrar att jag hängde med på.



Vaknade hos Sofie imorse, låg vaken i 1½ timme och väntade på att hon skulle vakna, men det gjorde hon aldrig så jag började packa ihop mina grejer och precis när jag tog på mig ytterkläderna då vaknade hon. Så vi pratade en stund, sen drog jag hem och har chillat hela dagen. Myst i mina Hello Kitty-pyjamasbyxor och tofflor i åskvädret. Åkte iväg och köpte Nutella efter London Ink, så nu mår jag illa. Tror faktiskt jag ska gå och sova nu, skola imorgon och första lektionen är historia... KUL! Varför jag har valt det som individuellt val kanske ingen fattar, men det är ett krav att man måste ha läst Historia A om man ska söka till Polishögskolan, och eftersom min plan är att bli polis så har jag inte så mycket att välja på.. Men aja, historia kan vara intressant ibland, bara det inte handlar om krig så är jag nöjd för det är så mycket man ska veta om alla jävla krig -.-

Kommentarer
Postat av: Jonte

ooo hello kitty __

2009-08-30 @ 21:31:52
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0