31 augusti - inte så pigg

2009-08-31 @ 19:15:09
1. I'm drunk, I suppose
Så pinsamt imorse! Försov mig, så jag kom typ 20 minuter försent. Och första lektionen idag var historia för första gången med en ny grupp och grejer så det gjorde ju inte saken bättre -.- Menmen, läraren verkade schysst även om hon verkade gilla att prata mycket om sig själv och gruppen var helt okej så det ska nog bli bra.

Skolan gick ganska snabbt idag, fast jag har frusit och haft ont i nacken (sovit konstigt) vilket har gjort att jag har världens huvudvärk nu. Jobbigt! Det var gympa sista timmen, och alla som läser min blogg ch känner mig borde veta vid det här laget vilken sorts inställning jag har till gympa...
Dessutom skulle vi gå till nån jäkla badplats och ha badkläder med oss så alla var ju inställda på att bada.
Ni som inte orkar läsa kan hoppa ner till nästa stycke för det imellan är inte intressant egentligen, det är bara jag som har svårt för att sluta skriva mitt i. Så jag & Malin gick hem till henne och tänkte strunta i gympan, och vi försökte få med Johanna & Maria också men såklart var lärarna som hökar över dem så det var ju lättare sagt än gjort. Och eftersom jag & Malin var desperata efter att få med dem, så följde vi efter våra klasser till badplatsen och när vi ändå var där så tyckte vi att vi lika gärna kunde vara med. Aja, det var inte så jobbigt idag, bara massa samarbetsövningar för att lära känna den nya klassen typ.

Och varför är Grey's Anatomy alltid så frikkin' sorgligt?! Jag gråter fan alltid det det numera, Grey's Anatomy och Extreme Home Makeover = serious gråtattack. Så nu har jag ont i huvudet, mår illa (för mycket nutella idag med antar jag) och känner mig lagom snorig. Typ "hej-vilken-underbar-dag."

Kommentarer
Postat av: Jonte

Grey's är bra :o däremot inte sett det på aslänge :(

2009-08-31 @ 20:05:06
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0