5 augusti - update

2009-08-05 @ 21:10:25
1. I'm drunk, I suppose

Har varit lite glest med uppdateringar den senaste veckan, men jag har haft fullt upp.

Till att börja med måste jag bara berätta hur jävla underbart det var på Emmabodafestivalen! Det var nog seriöst de roligaste 6 dagarna i mitt liv hittills, jag fattar verkligen inte hur jag kan ha missat hela festivalgrejen... Jag ska lätt tillbaka nästa år, plus någon mer festival tänkte jag ;) Man blir ju helt sentimental när man tänker tillbaka på alla minnnen, på våra tyska och norska grannar och Linköpingsborna, The Bloody Beetroots framträdande och hur vi dansade som galningar, Gurra med sina jävla ihoptejpade brillor utan glas, rökelsepinnar och McDonaldsbollar, Sofie som var hes varje dag utom den sista och hur vi gick på pussjakt... XD Herregud, listan kan göras lång. GALET ROLIGT HADE JAG!


HAHA, det ser fan inte ut som jag?! XD Åhh jag vill ha tillbaka min solbränna </3

Var i stan idag med Johanna, köpte bakad potatis, glass och örhängen så nu är mina pengar typ slut igen. Får dock 250 spänn imon till RixFM-festival, så jag klarar mig ett tag till ialla fall ;) Fett peppad inför imon är jag nu ialla fall, blir förfest och grejer hos Malin innan och jag satsar på att ha en jävligt rolig kväll eftersom det 1), var länge sen jag festade till det med tjejerna och 2), de senaste festerna jag har varit på har varit halvbra, typ hyfsade. Och jag vill ha en dunderkväll, så så får det bli! Valde kläder igår kväll och hjälpte Johanna idag med att plocka fram ett urval så hon kan välja sina själv imon. Ååh, det ska bli så sjukt kul, och som extra plus följer herr Halfluss med mig hem och sover här, mums <3

Nu ska jag rycka i kylskåpet. Är ensam hemma tills imon bitti för mamma & Mats är på Ulf Lundell i slottsruinen. Åh gud jag kommer dö av mörkrädsla :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0