6 augusti - duktig flicka!

2009-08-06 @ 11:21:57
1. I'm drunk, I suppose

Jag överlevde natten! Jag ringde hit Johanna igår vid tio, hon åkte runt ett eller nåt och sen somnade jag med katten vid min sida. Tur för honomo att han var kelsjuk igår och var supergosig, annars hade jag nog känt mig ensam...

Vaknade exakt 10.10 idag, tyckte det var viktigt för er att veta! Klev upp och konstaterade att köket såg förjävligt ut, så för att slippa jobbigt tjat och gnäll från mamma & Mats om att "jag faktiskt kunde ha diskat upp och tagit kattlådan" osv, så bestämde jag mig för att städa upp! Så jag startade diskmaskinen, diskade upp allt det andra som inte fick plats, torkade spisen (som faktiskt blev skitsnygg, det är svårt att fixa så det inte blir flammigt), rensade kattlådan och matade katterna. Sen var jag på väg att städa rummet, men sen hamnade jag här ialla fall XD

Tycker faktiskt att mor och styvfar behöver komma hem snart... Mamma ska skjutsa mig & Johanna till stan idag vid halv fem, vill liksom att hon ska veta det så hon inte blir sur sen över att jag inte har sagt det till henne... VARFÖR RINGER HON INTE ENS HEM?! :( Jag kunde lika gärna legat död på golvet i en liten mörkröd pöl utan att någon hade haft en aning *emo*

Nu ska jag nog ta itu med mitt rum eftersom jag får besök efter RixFM ikväll/inatt. Fast det är inte så mycket, bara lite kläder på golvet... Ehe. Hejdå.


Och det är jävligt störande att jag hela tiden tror att det är min familj som kommer hem så fort det kommer en bil på gatan, och så studsar jag upp och kollar i fönstret men så är det bara någon av grannarna -.- Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0