8 augusti - Kalmar stadsfest

2009-08-08 @ 13:55:23
1. I'm drunk, I suppose
Sista dagen av Kalmar stadsfest idag tror jag, åh känns ju nästan tråkigt... Igår var jag med pappa & brossan i stan och kollade på uppträdanden vid nåt ställe jag inte ens vet vad det heter XD Men något ställe i stan iaf. Träffade en hel del jag kände igen, och såg några jag tänkte hälsa på men som jag aldrig fick ögonkontakt med så det sket sig. Blöö. Sen blev det Smedby ett tag, vi kollade på Armageddon och jag somnade när det var som sorgligast och vaknade upp till världens gråtande XD Lättgråtna jävlar.

Idag har jag världens otäckaste skoskav sen RixFM och en lätt antydan till sjukdom, ska vi gissa på halsfluss eller? Men jag ska ändå ut ikväll och kolla på folk och så, orkar inte sitta hemma för det. Nu ska jag duscha och sen sticka ut till farmor för vi ska käka där vid fyra :) Vinkelivink, spade och hink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0