17 december - you're my vampire

2009-12-17 @ 16:32:31
1. I'm drunk, I suppose

Helt sjukt vad jag tycker om min pojkvän. <3

Idag, kära vänner, har jag varit en duktig flicka! Jag sov för länge imorse, vilket resulterade i att när jag väl kom till skolan var det bara att kasta sig iväg till biblioteket och skriva en inledning + disskussion till min rapport om skilsmässobarn. Jag var så inne i det hela att jag drog över tiden 15 minuter, vilket i sin tur innebar att jag kom försent till nästa lektion. Men ACK, vad gör det?! Jag blev klar åtminstone, och måste erkänna att det känns jävligt gutt! Jag skrev nästan 1½ sida med diskussionen på lite mindre än en halvtimma, resten av tiden ägnade jag åt att skriva resten av det sista och att kasta längtansfulla blickar på min macka + pucko som låg bredvid datorn och hånglog mot mig. JA, de hånlog! I samma stund som jag skulle ta upp min macka kom bibliotekarien och sa i en bestämd ton (en såndär jobbig ton som man blir rädd för att trotsa) "Du vet väl att du inte får äta här inne?". Jag lyckades pressa fram ett "M-mm..." och lade sedan besviket ner mackan igen. Hoppas hon inte fattade att jag ljög för henne, det hade varit pinsamt när man låtsas att man visste precis och så blir man genomskådad.. Uuh.

Jag är skithungrig, för att uttrycka det milt. Pappa jobbar till sju. Och trots att jag håller på att svälta ihjäl orkar jag inte laga någon mat. Men antar att jag får göra det ändå, annars blir han väl sur när han får reda på att jag har varit hemma halva dagen och inte gjort nån mat till mig XD Blev godissugen, får nog bli en tripp ner till netto senare också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0