18 december - julmys

2009-12-18 @ 14:25:41
1. I'm drunk, I suppose
Plats: Sofies vardagsrum
Sällskap: Sofie
Vad händer: Hon försöker supa mig under bordet.

Julavslutning idag. Jag kom för sent bara för jag sov hos Crippz och vi var lite sega så jag fick ta en senare buss... Ehe.
Jag kom ialla fall insnubblande i aulan en hel kvart försent, lyckligtvis mitt i en halvskränig låt som ett band på skolan spelade så jag tror inte så många märkte mig.

Efter skolan drog vi hem till Sofie, och hon har bjudit mig på både jordgubbsshot och nu en öl, så jag antar att hon försöker supa mig under bordet..? Hahahaha, aja vad gör det, nu är det ju lov! Idag ska vi fota (om vi lyckas ta oss ut genom dörren, kallt ute ju!) och sen ikväll ska vi dra till Monokrom och kolla på lokala band med Crippz. Blir najs!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

fan jag vill också ha lov! :( slutar inte förrn tisdag.. >.< blä

2009-12-18 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0