20 december - .... VA, REDAN DEN 20E?!

2009-12-20 @ 14:41:46
1. I'm drunk, I suppose
OFTA DET REDAN ÄR DEN 20 DECEMBER?!?!?!?!??!?! Gud.

Monokrom i fredags var roligt! Fastnade för ett band från Oskarshamn som hette Indevotion, klicka på länken för att komma till deras Myspace! Riktigt proffsiga, liknade Paramore en del.

Igår var jag på fest hos Anna ute på Stensö. Faktiskt roligt, och jag var väldrigt nykter! Sen ringde nån från dolt nummer och spelade "Dildon Sven", trodde det var Frida först men sen visade det sig att det var brossan som jävlades ;) Dock rökte alla inomhus i köket, så mina kläder luktade rrrrrrikigt sunkigt imorse... Får bli en dusch sen ikväll. Ska faktiskt sova hemma inatt, har sovit hos Crippz i tre nätter i rad nu så det ska bli lite skönt att sova hemma. Dock sover jag skitbra med min pojk också men man saknar ju sin egen säng lite! Ska även sätta upp min rosa julgran idag, bilder kommer nog senare.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Såg du inte vårat band då? :o :(

2009-12-26 @ 11:34:33
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0