28 december - godmorgon smurfar!

2009-12-28 @ 10:48:12
1. I'm drunk, I suppose
Sovit gott? Det har jag, sover alltid bra. Dagens planer är stan med Johanna, sen får jag se...

ATT HANDLA
  • Stay up-strumpor
  • Strumpebandshållare

Låter lite udda va, haha? Nää men jag ska faktiskt ha det på nyår, plus att jag har velat ha det länge så... Varför inte köpa? Blir nog najs. Och självklart ska de inte synas, haha (som en del tror/trodde). Nu ska jag glo runt lite på facebook och bilddagboken, sen ska jag börja göra mig irodning lite smått. Tror det får bli klänning och skinnjackan idag faktiskt, det ser inte så kallt ut? Snön smälte ju bort på juldagen när det regnade så, mhm tack för det... -.- Slänger nog upp en dagens outfitta sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0