28 december - min vän Veronica

2009-12-28 @ 21:38:47
7. Lite bättre
Hösten -07 var jag totalt förlorad i Tokio Hotel. Av en slump hamnade jag på en tjejs bilddagbok, som hade helt awesome konsertbilder på Tokio Hotel som hon tagit när hon såg dem i Frankrike! Detta var Veronica. Jag slängde in en spontan kommentar om hur coola bilderna var som hon tagit, och det var nog fan ett av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv.

Nu har det gått två år, och jag vill bara att du ska veta hur bäst du är! Du bor uppe i Sundsvall, jag i Kalmar, men trots avståndet har vi blivit superbra kompisar. Jag längtar som fan till mars 2010 då jag både kommer träffa DIG och mina största idoler som jag haft under min tonårstid! Det finns ingen som jag kan fangirla med mer än du, och vår humor är lätt bäst! Du betyder massa för mig, älskar dig min kvinna! <3


Bild lånad från hennes blogg, läs HÄR!

Kommentarer
Postat av: Veronica

NEJ MEN SLUTAAA! Åh, jag blir ju tårögd här ju, haha! Åååh, men du ska veta att jag tycker exaakt som dig! TACK för att du kommenterade min bdb, haha :'D <3 Jag är så jäkla glad att vi fått den kontakten vi har, för du är så jävla underbar och bäst. Som sagt; Synd att Sverige är så jäkla avlångt. Men i mars, DÅ JÄVLAR!! :D:D <333 Älskar dig snygging! <3

2009-12-29 @ 00:07:11
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0