29 december - lista

2009-12-29 @ 12:44:19
1. I'm drunk, I suppose
Årets bästa grupp: Lätt Kent, utan tvekan!
Årets bästa kvinnliga soloartist: Säger som Veronica, Lady Gaga. Det har solklart varit ett Lady Gaga-år.
Årets bästa manliga soloartist: Owl City :'D
Årets låt: "Black Mamba" med The Academy Is..., "Sweet Dreams" med Marilyn Manson
Årets bästa dryck: Rekordelig's starkcider, skogsbärssmak. Inte för att den är god (har tröttnat som fan!) utan för att den påminner som fan om alla fester jag varit på. Oskarshamn, midsommar...
Årets bästa godis: KINDER MAXI!
Årets äckel: ...
Årets snyggaste kille: Får nog säga Crippz, eftersom jag hade spanat in honom på bussen i somras innan vi ens kände varann :)
Årets snyggaste tjej: Miryam Säter, riktigt snygg brud!
Årets bästa konsert: The Bloody Beetroots på Emmabodafestivalen, riktigt bra konsert och jag var så lycklig över att jag var på festivalen
Årets kram: Alla kramar jag fått av Albin, dom är fan mysiga!
Årets sötaste: Veronica!
Årets tidning: Ja herregud.. Jag slutade köpa tidningar när min TH-hysteri försvann XD
Årets bus: Om man kan kalla det bus var det nog när jag dansade på en bil på midsommar... Annars kommer jag inte på något, jag är inte så busig av mig :)
Årets klantigaste: JOHANNA, på alla sätt XD
Årets godaste mat: Såser på burk :o Bearnaisesås och romsås
Årets frisyr: Brunt, rött, svart
Årets födelsedag: Nille's 18 årsdag var ganska rolig att fira :)
Årets resa: Malmö med pappa och Isak, även om vi bråkade en del (alltså jag & Isak) så var det riktigt roligt och jag saknar det faktiskt. Jag brukar inte sakna semestrar.
Årets fest: Emmabodafestivalen var en enda stor fest!
Årets person/personer: Johanna och Sofie
Årets film: Alla ica-reklamer, om de räknas?
Årets bok: Alla självbiografier jag läst av gamla 80-tals rockers
Årets TV-serie: Grey's Anatomy
Årets inspiration: Miryam Säter, Shelley Mulshine
Årets kyss: Svårt att välja en, men jag har tre stycken som jag minns väl. Två hade stor betydelse och en var väldigt rolig XD
Årets ord: YÄ!, jajje, menar det, absolut
Årets skämt: Steven ;)
Årets läskigaste: Att någon rotade bland mina saker i mars & snodde plånbok + mp3... Det tyckte jag var läskigt
Årets tråkigaste: Att jag inte kunde åka upp till Sundsvall för jag är sämst på att spara pengar...
Årets roligaste: Emmabodafestivalen, fotorundan i stan med Sofie i somras... Finns många minnen!
Årets misstag: Åh orka, haha
Årets besvikelse: ...
Årets kärlek: Christopher Weingard <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

fan att det ska vara så dyrt att åka nånstans här i Sverige :@:@ men som sagt, i mars då jävlar! :D <3

2009-12-30 @ 01:29:51
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Amanda

Menar det -.- JAA DÅ!! <3

2009-12-30 @ 13:23:38
URL: http://emofilten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0