30 december - öööÖÖÖÖhÖÖhhöööööHHHöööö...?

2009-12-30 @ 11:09:40
1. I'm drunk, I suppose
Jag har haft ont i halsen i två dagar.
Nu, när jag vaknar upp den tredje dagen, är min röst heeeelt fuckad.
Jag låter fan som en man?! :o

- öööÖÖÖÖhÖÖhhöööööHHHööööhhhhöhhööhHÖHÖHÖ *hosta* !!

Alltså, inte roligt. Finns liksom inget att hosta upp så att säga, förutom mina lungor då. Vi får hoppas att de sitter fast ordentligt. Något annat som sitter fast ordentligt är kylan ute. Jag vill inte ha kyla, inte utan snö ialla fall. Känns ju betryggande att det på nyårsnatten kommer vara ett högt antal minusgrader ute, man får ju verkligen lust att springa ut mitt i natten och glo på luftföroreningar, aka raketer... Eller inte. För att inte tala om hur mycket det förstör själva festutstyrseln... Man vill ju inte se påklädd ut under nyår. Snarare tvärtom - ju mindre desto bättre. Eller nåt. På tal om nyårskläder, jag kommer vara så jävla hatad på festen! XD Varför?

För att min klänning glittrar som ett jävla as!!!!
Det blir liksom...värsta högen på golvet bara när man tar på sig den... Tänk då om man sätter sig? Kramar nån? Som sagt, blir jag inte hatad blir jag utslängd, och då står jag där... I tunn jacka och darrar. Fan vilket scenario jag målade upp nu.. Men det blir nog bra! Nyår ska vara glitter! Det ska vara glammigt och alldeles alldeles UNDERBART. Nu ska jag till stan.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Cool header ^_^

2009-12-30 @ 17:42:34
URL: http://nikkichan.blogg.se/
Postat av: Veronica

HAHA, du har kanske kommit i målbrottet? ;) och sjääälvklart ska nyår innehålla massa glitter och glam! enda dagen man kan överdriva med glittret typ, haha :'D

2009-12-30 @ 18:02:51
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0