31 december - nyårsafton MADDAFAKKA!!

2009-12-31 @ 14:30:53
1. I'm drunk, I suppose
Dagens rubrik hade jag skrivit in i mobilkalendern, så jag inte skulle glömma bort att det är nyår (som om liksom..). Såg det på skärmen imorse när jag vaknat, och visade Crippz:

- Du är sjuk i huvudet...

En liten parantes sådär. Är jag verkligen sjuk i huvdet? Emellanåt kanske.
Hej på er förresten! Hur är läget? Jag har inte sovit så bra inatt, tror det var en delad orsak mellan att Crippz snarkat mig i örat konstant hela natten och att jag har varit så jävla taggad inför idag. Drömde värsta mardrömmen om att vi vaknade upp vid åtta på kvällen, alla hade redan börjat festa och jag var skitsur på Sofie för hon inte ens hade ringt mig och försökt väcka mig XD Därefter kunde jag absolut inte somna, så jag slumrade bara mellan tre och tio. Tur att det bara var en dröm....

Hinner inte skriva så mycket mer nu, måste dra iväg till Sofie! Uppdaterar nog senare, annars får ni ha en himla bra nyårsafton! Puss & Kram kompisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0