8 december - lite ledig sådär en tisdag

2009-12-08 @ 13:01:53
1. I'm drunk, I suppose
Alltid trevligt att spontant få reda på att man är ledig. Vi har typ tre likadana lektioner idag, så våra lärare tyckte att vi kunde få jobba hemma istället. Sen har vi en annan kurs som vi slutar nu innan läsåret ens är slut, Hälsopedagogik. Men vi ska hålla på med den på vårterminen också, och vi har redan gjort snart halva kursen ändå så Gun ville vara snäll mot oss nu för hon har märkt att vi alla är ganska skoltrötta och det går ganska trögt med det mesta. Så det tackar jag för!

Så, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till Crippz i skolan :) Sen blire stan, sen hem till honom :* Kommer bli najs! Får nog lov att plugga lite idag också, hälsoarbetet skulle vara klart tills imon... Får skynda mig lite nu, börjar få bråttom XD Men hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Ellia

Sv: hahaha tack så jättemycket (känner enorm tacksamhet på ett icke-lesbiskt/emofiltstalker vis) vad gulligt ^^ det där gjorde mig faktiskt jätteglad. Och i ärlihetens namn, jag var otroligt skeptisk själv. Har nog inte fattat än att jag lät någon klippa mitt hår. Det lär bli ett herrans liv när jag vaknar upp om några dagar och inser att gjort är gjort ^^

2009-12-16 @ 19:01:10
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0