1 juni - är det verkligen sant..?

2009-06-01 @ 22:31:15
1. I'm drunk, I suppose
Det är redan första juni! Sjukt vad tiden går fort, slutar ju skolan om endast 9 dagar och det betyder att det är 6 skoldagar kvar.... Herremingud.

Jag totalälskar vädret nu! Har varit riktigt varma dagar nu de senaste 2-3 dagarna men imorgon skulle det bli lite sämre :/ Tråkigt tycker jag, men såna dagar behövs väl också antar jag. Jag har fejkat min solbränna på benen, men jag har en anledning. Och den är att jag har så fruktansvärt blek hy, och när jag börjar sola i början på säsongen så får jag örst lite färg som försvinner snabbt. Sen får jag solutslag på överarmarna och på bröstet. Till sist, efter att jag har bränt mig ordentligt så det riktigt svider i huden, kan jag börja sola som normala människor. Och jag är seriöst livrädd för att få hudcancer, och de är det ju inte särskilt smart att bränna sig så som jag gör då. Så detta året ska jag köra på brun utan sol och få en långsam solbränna för att försöka undvika att bränna mig... Och ni bryr er så mycket känner jag, så nu pratar vi om något annat XD

Jag cyklade till Värsnäs förut med mamma, Mats, Isak och hans kompisar. Var superskönt att bara sitta där på bryggan när det var helt vindstilla, åhh vad jag tycker om att det är sommar!


Familjen Schteek på bryggan + brorsan med kompisar i vattnet




Sen såg vi en orm... Dock en död. En huggis! Men jag lägger upp en liten bild som ni får förstora om ni vill se på den eftersom jag vet att en del har såndär sjukt fobi för ormar :P



Nu ska jag sova, ska ut på lite äventyr imon efter skolan ;) Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0