11 juni - sommarlov!

2009-06-11 @ 15:34:24
1. I'm drunk, I suppose
Nu har man alltså ett 11 veckor långt sommarlov framför sig, vi börjar nästa termin så sjukt sent som den 27 augusti :o Nästan i september ju! Men det blir najs, hoppas på att vädret blir bra den här sommaren bara.

Var avslutningsfest hos Sofie igår med lite folk, det var ganska najs men det kunde ha varit roligare.. Hade bara 3 st 4.5 cider och det händer ju inte så jäkla mycket på såna lixom, så jag drack bara två och var nykter hela kvällen. Vi var inne i stan en sväng också, det var roligare och jag träffade lite folk :) Som helhet en bra kväll med super umgänge, nu peppar vi inför midsommar! ;)



Ska snart till Smedby när jag anser mig redo för det, ska egentligen vara hos pappa i helgen men jag vill hellre umgås med Smedbyfolk nu på lovet så jag ska bo hos lilla farmor istället. Det blir mys, hon bjuder mig på kakor! Funderar bara på om jag ska köpa en enorm godispåse i stan och samtidigt ta biblioteket så att jag har något att läsa, eller om jag ska åka direkt ut till farmor och handla på ICA och därmed vara utan bok? Det är ju jobbigt att släpa på väskan... Hmm, får se hur jag gör.

Och på tisdag blir jag svarthårig igen, YEEEEEEEEEEEEEEEEEY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0