14 juni - hos Sofie

2009-06-14 @ 19:53:52
1. I'm drunk, I suppose
Det har varit ett litet blogguppehåll nu i ett par dagar för jag har varit hos farmor denna helgen.

Har inte så mycket att berätta om egentligen.... På onsdag blir det Böda! Och på midsommarafton Köpingsvik. Jag har gjort något sjukt stort som jag nu i efterhand inte egentligen fattar hur det gick till och hur jag vågade... Hoppas på det bästa nu ialla fall.

Vädret har varit sisådär, men idag har det varit stabilt och det skulle bli bättre längre fram i veckan... Asså fyfan vilket lame inlägg, vem bryr sig?! Jag fick vitlöksbröd av Sofie, mums! :D


Bild från när jag och Sofie var i stan och hade photoshoot, oredigerad

Ge mig sommar, pengar, Böda och dig?

Kommentarer
Postat av: John

haha jag ska också till Köpingsvik på midsommar :)

Då kanske vi ses ;)

2009-06-15 @ 09:38:51
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0