15 juni - barnsligt glad

2009-06-15 @ 14:32:54
1. I'm drunk, I suppose
Jag är så sjukt glad idag! Och jag vet inte varför... Men skit i det, bara att tacka och ta emot de trevliga känslorna! :D

Egentligen borde jag vara deppig över vissa saker. Och sen har jag skitigt hår, jag är osminkad, klädd i helsvart idag och jag glömde skicka in bidraget till bdb-tävlingen. Dessutom behöver jag saft och cigg till midsommar, men det löser sig alltid. Jag lyssnar på sjukt go sommarmusik, som "Sol, vind och vatten", "Sommaren i city", "Ta mig till havet" osv. JAG ÄLSKAR SOMMAREN!

Igår var jag hos Sofie. Vi var ute i hennes husvagn och jag fick se hur den såg ut inuti, det var ett mycket mysigt litet boende vill jag medge! Jag älskar camping. Där ute hittade vi cyklop och simbrillor som vi lekte med, resultatet finns på bilder nedan:




HAHAHAHAHAHAHAH, våldtäktsmannen gömmer sig XD HAHAHAHHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0