16 juni - lite nervös

2009-06-16 @ 21:11:49
1. I'm drunk, I suppose
Åååh imon åker jag till Böda tidigt tidigt, faktiskt så tidigt som 08:20. Jag är lite nervös för bussresan, lite mer än 2 timmar är det upp dit och jag vette fasen vad jag ska göra av tiden... Får väl sova lite om jag kan, annars får jag lyssna på musik och hoppas på att mobilen inte dör, vet inte hur mycket det drar på batteriet att lyssna på musik. Eftersom min brorsa tog tillbaka sin iPod helt utan egentlig anledning så måste jag ju ha min mobil, så just nu sitter jag och lägger över mer musik från datorn.

Idag vaknade jag med huvudvärk som fan och yrsel, äkta dagen efter-känsla. Usch, jag hatar att vara bakis XD Men det försvann efter lite frukost och en dusch. Lätt värd bakfylla efter gårdagen, för det var en mycket trevlig tillställning får jag lov att påstå!

Och jag älskar töntiga ord som "tillställning".

Johanna har varit här med idag, vi har varit och handlat med mamma och sen färgade vi håret svart! Fast Johanna färgade bara underhåret, jag körde på hela. Personligen tycker jag att vi båda blev skitsnygga, Johanna passade verkligen i det så det var lyckat I think!

Jag orkar inte packa min väska för jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ta med! För mycket kläder och för liten väska, känner ni igen er eller? Sen vet man ju inte vad det blir för väder, jag litar aldrig på SMHI längre för det är oftast alltid tvärtemot vad de påstår...



Sen vill jag inte glömma viktiga saker som är skitirriterande att glömma... Exempel på viktiga saker är:
  • mobilladdaren (!!!)
  • kameran, både systemen och digitalkameran till midsommarafton
  • typ rakhyvel? Tänk om mina ben börjar lurva ASMYCKET?! (fast det vore ju lite udda eftersom jag rakade dem idag)
  • deodorant
  • TANDBORSTE
  • pengarna
Osv.
Men värst vore ju fan mobilladdaren. Dör mobilen dör jag också, jag kommer aldrig klara mig utan den! Fast som tur är kommer min familj upp på midsommarafton dit också och ska bo i stuga, så jag kan ju alltid ringa hem och säga åt dem att ta med sig det jag glömt i så fall. SMART SICKAN!

Asså jag måste verkligen sätta fart nu. Måste måla naglarna och grejer innan jag åker, så jag får nog dra nu... Tjingeling, vi hörs när jag är hemma igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0