17 juni - GRATTIS! <3

2009-06-17 @ 00:37:28
1. I'm drunk, I suppose
Idag fyller min bro' 18 år, han är stor nu den mannen :)
Jag med dock för jag fyller 18 nästa år, mähähähäh

Det är typ ganska så exakt 5 år sedan jag träffade Simon första gången, när min pappa och hans mamma blev tillsammans. Kommer ihåg att jag var sjukt rädd och nervös först och jag vågade inte gå in, (jag var bara 12 och supertöntig) men sen så. Åååh, jag har såna minnen med den familjen alltså!
Alla gånger vi sov över där och Nille alltid snällt lånade ut sitt rum till mig och Isak...
Alla gånger vi åkte till Danmark...
Allt jävla datorspelande som det var så sjukt mycket av XD
Fan vad jag saknar det.

Men sen blev det som det blev, pappa och Nilles mamma gjorde slut, men det har inte hindrat oss från att fortsätta hålla kontakten. Tror snarare att vi har bättre kontakt nu än vad vi skulle haft om pappa och L fortfarande hade varit tillsammans....

Nille, du är fan som en bror för mig. Vi har varit med om mycket tillsammans, och vi kan prata om precis allting. Jag är sjukt glad att vi har fortsatt att snacka, du betyder mycket för mig. Du är en av mina närmsta vänner, och jag ställer alltid upp för dig för jag vet att du gör det för mig :) Ha en superbra dag, bruschaaaaaan! ;) (h) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0