21 juni - härliga midsommar

2009-06-21 @ 17:24:08
1. I'm drunk, I suppose
Laddar upp lite bilder sen midsommar. Hade tre underbara dagar uppe på norra Öland med alltid lika roliga Sofie. Hade inte med mig min systemkamera på själva midsommarkvällen för jag är lite för rädd om den, men satan vad roligt vi hade! Jag dansade bl.a på en bil med 3-4 andra brudar, sjöng mig hes, träffade massor av 21-åriga skåningar och en norrman, har inte en aning om hur vi tog oss till bilen och ramlade sedan in i min familjs stuga uppe på Böda vid halv fyra på morgonen och tvärsomnade med kläderna på. Att sitta hukad i diket någonstans på vägen mellan Köpingsvik och Böda med fingrarna i halsen i soluppgången har aldrig varit mer värt!



















CHIPSKUKEN! :D:D:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0