22 juni - årets första dopp

2009-06-22 @ 21:51:44
1. I'm drunk, I suppose
HAHAHA jag är så seeen med att bada! XD Menmen, bättre sent än aldrig? Varit sjukt gutt väder idag, stranden halva dagen med Johanna, vi åkte moppe över bron och jag var helt illamående av nervositet. Sen på fastlandet körde det förbi en ful grå volvo kombi som slickade sidan av moppen i typ 100, jag blev pissur och hytte med näven som en gamling, Johanna skrattade högt bakom mig :) Jag har även inhandlat min tredje 200 grams chokladkaka på två dagar men det var sommarchokladen det handlade om och den har jag inte smakat än, så det var värt det tyckte jag. Plus att den var asgod. Sen köpte jag en chipspåse också för jag blev så jävla chipssugen (och det händer väldigt sällan), ojoj jag kommer bli både fet och pank. Jag får väl börja cykla istället för att åka moppe, men med min kondition lär det bli ett intressant projekt... Det tog mig fan 30 min att cykla hem till Johanna, och det är inte så himla långt egentligen.... Var helt slut när jag kom fram. Och min cykel står kvar där... Hur fan ska jag få hem den?

Förövrigt kommer snart mamma hem från jobbet, gaaah jag hatar när hon jobbar dag och kommer hem på kvällen, sjukt jobbigt att vara ensam hemma med Mats och Isak...  Nu är de ialla fall inte hemma, skönt att jag slipper dem! Däremot deppar jag ihop för att jag bet ner båda mina tumnaglar till knappt befintlig längd, ååååhhh jag har ju slutat att bita på naglarna?! Men de blev ojämna, och sen var det kört liksom. Nu ser det jättecepe ut :( Måste måla naglarna.



Jag älskar fan svensk sommar, jag behöver inte åka utomlands för att trivas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0