25 juni - hemma!

2009-06-25 @ 16:49:20
1. I'm drunk, I suppose
Hemma från stan nu! :D Var först på NewYorker och hjälpte brossan hitta lite tröjor, känner mig nästan stolt som lyckades hitta en vit t-shirt med en halvnaken brud på som jag visade honom och han tog den! Inte lätt att hitta kläder åt den mannen i vanliga fall. Själv hittade jag en helt okej luvtröja på killavdelningen, var rea på den så den kostade bara 49 kr så mor köpte den åt mig :)



Sen gick vi till Zorba's och käkade buffé där, asså herregud jag verkligen älskar deras käk där! Asgod kyckling med klyftpotatis och tzatziki, massa grönsaker och vitlöksbröd och jag vet inte allt. Om nom nom säger jag bara. Sen rullade vi ut.

Jag ska nog lägga mig och sova middag nu tror jag, blev sjukt trött efter maten. Så tjingeling badring! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du ringde idag. Det va jättekul.

2009-06-25 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0